Saturday, July 28, 2012

29 julai 2012...ahad...jam 1.49 petang....


Hola.....huhuhuhu...Petang yang indah....tidak sempat menikmati waktu pagi..hahaha...bangun pun jam 11.00 pagi...bangun2 terus bagi c meow makan...hairan bin ajaib..macammana c meow buli ada d bilik...[padahal sebelum tidur puas mencari c meow...main tapuk2 kali c meow ni....macam chips more ..kejap ada ..kejap teda....sedang bermain2 dengan c meow...my jiran datang...memulangkan barang2 yang dipinjam....terus tersedar...yang diri ini belum mandi...huhuhuhuhuhuhuh...bucuk suda....mandi. cuci baju yang ciput 2...then..terus on9...tgok fb...tgok my metro...teda berita yang manarik....sambil on9 ...memasang radio nasional fm...kalau dulu dikenali sebagai muzik fm...ehm....sedang siuk2 mendangar radio...terdangar = terdengar ni satu lagu...sekali dengar macam siuk...sambil lagu tu dimainkan..terus menaip di goggle..mencari empunya lagu...dan akhirnya, dengan sekali buka, bukan seja lirik lagu, ada video klip dan lirik sekali...nasib bek line ok...nah dapat juga ku dangar ni lagu...best ni lagu..satu kali dengar suda jatuh cinta...kalau ni lagu lelaki...nah...sudah mencair ni..mcm cadbury kena panas..huhuhuh...sandi = Teruk,  banar = benar ni perumpamaannya...huhuhuhu...yang penting bahagia ba kan....ni nah lirik ni lagu....mencari la kamu ni lagu,,,,aku pulang, sedang mendownload ni lagu...



Motif Band...TUHAN JAGAKAN DIA....

Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku

Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku

Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku

Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku

Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku





Ni pula antara ayat-ayat yang aku rasa buli bikin cair hati yang keras cam batu ni..



saat tiada lagi waktu untuk kita berjalan seiring, 
saat tiada lagi waktu buat kita berkongsi cerita girang, 
cukup saja kurapatkan jari jemariku, 
menangkupkannya, 
lalu mendoakan dirimu, 
dengan cara itu, 
aku memohon agar dia selalu menjagamu...

tuhan jagakan dia untukku
jagakan dia agar air matanya tak lagi jatuh
jagakan dia agar cintanya selalu penuh
untaikan senyuman dibibirnya
terangkan cahaya matanya
hangatkan hari-harinya
agar selalu ceria
sinarlah malamnya agar tidurnya lelap
beri dia mimpi-mimpi indah
aku mohon, tuhan jagakan dia untukku.....




sweetkan ni lagu..terus teringat kisah-kisah lalu...rasa-rasanya dia ingat aku tak...


PS: UNTUK SI DIA YANG TELAH MENINGGALKANKU...MOGA KAU BAHAGIA DENGAN KEHIDUPANMU...


PS: UNTUK SI DIA YANG AKU TINGGALKAN...SEMOGA  BAHAGIA DENGAN KEHIDUPANMU YANG BARU ..BERSAMA AGAMA BARUMU ...ISLAM...DAN DENGAN SANG PENCINTAMU DAN CAHAYA MATAMU...


PS: UNTUK SI DIA YANG DIMAINKAN (serius..bukan kasi main baitu...cuma...aku memilih fokus pada pelajaran dari memilih cintamu) ....MOGA DIMAAFKAN...TERLALU MUDA UNTUK DISERIUSKAN HUBUNGAN KITA SAAT ITU...MOGA...DIMAAFKAN SALAHKU...




jiwang giler ...hhahahahahaha...mulau kan...muahmuahmuahmuah...daaaaaa


No comments:

Post a Comment