Saturday, September 10, 2011

routine kehidupanku....episod 1

10 sept 2011 - bangun dari tidur...terusan on lapi....on fb...baca my metro..faezah elai dah kawin....mcm best jer org kawin ni kan....rasa nak terkawin pulang...wakakaka...baca kosmo...sy xingt pa yg terbaca kmarin..byk yg amat mbaca...sebijik pun aku xingat suda...hahahaha...paduli la...apa barang mo ingt2 ni...

lepas mandi ...aku bersarapan lah kunun...xpena2 bsarapan...yg pasti aku kelaparan...skang pun kelaparan ni...mo masak meggi la ni...

milo jak sama ruti masin

pastu aku men kibod...ala..kibod murah..teda duit gik mo beli kibod yamaha impian aku 2...
trep2 campin...padahal...men chord saja ....

pastu pi mandi n pakai 2 masker....

ni masker siuk maw pakai tp..geli ba lau melekit2 ni

pastu bersiap mo pi rumah terbuka ahjuma farhana
baru mentry2 kc fesyen tudung ni...nasib bek ada cik fatima....dia la yg tulung design...

di asrama...ba ni....belum ada itu uncle bas






with makcik ciput...hahahha

with junior preschool

n...sampai jak destinasi kitaorg 2...melahap la ba terus...laparrr ba

rumah ahjuma farhana

makan jak...diet....out of service

No comments:

Post a Comment